Internet i ksiazki

Choc na  chomiku konto mam od dawna, zupelnie o nim nie pomyslalam przeszukujac dziesiatki stron w poszukiwaniu nowych, fajnych e-bookow na mojego readera. I pewnie do tej pory zylabym w zupelnej nieswiadomosci jak wiele mnie omija gdyby nie rozmowa z Tomkiem. DZIEKI serdeczne!!! Znalazlam juz tam mase superowych ksiazek do sciagniecia zupelnie za darmo i rozpoczelam akcje masowego pobierania. Zamierzam do lutego zaopatrzyc sie w jak najwieksza liczbe zapasow e-ksiazkowych, poniewaz Misi mnie dopiero co poinformowal, ze w naszym nowym mieszkanku nie ma podlaczonej lini telefonicznej (nie ma jej podlaczonej do calej ulicy) wiec bedziemy zdani na mobilny internet jego mamy, ktory ma limit 1Gb miesiecznie!!  Nie wiem, jak ja to zniose. Obecnie mamy 160Gb limitu i wierzcie mi, byly takie miesiace, gdy dostawalismy ostrzezenie o bliskim wyczerpaniu limitu.

Moim najwiekszym skarbem, ktory juz zaczelam czytac jest “Mastering art of french cooking” Julii Child. Nie bede udawac, ze przed filmem “Julie and Julia” mialam jakiekolwiek pojecie, kim jest Julia Child. Ale odkad sie z nia zetknelam, calkowicie mnie oczarowala. Jej ksiazka jest napisana niemalze jak powiesc o gotowaniu, a nie jak kolejna ksiazka kucharska.  Ucze sie wlasnie kroic warzywa profesjonalnym sposobem, ale narazie idzie mi iscie slimaczo.  Moj najlepszy maz na swiecie podarowal mi moje pierwsze casserole wiec jeszcze przed wyjazdem sprobuje zrobic Beef Bourguignon. I pomyslec, ze jeszcze dwa lata temu zupelnie nie lubilam gotowac.

Leave a Reply

