W swiatecznym klimacie

Jak cudownie zapowiadaja sie te swieta. Juz jutro przywitamy Dzieciatko Jezus na swiecie i w naszej rodzinie. W tym roku bedziemy tylko we troje. Mimo,ze planowalam cale swiateczne gotowanie i pieczenie na ten tydzien, Misi przekonal mnie,ze nie bedziemy w stanie zjesc polowy tego, co planuje. I choc poczatkowo nie bylam zadowolona z perspektywy tak skromnej wieczerzy, to jednak teraz ciesze sie calym sercem, poniewaz moge skupic sie na Osobie ukrytej w stajence betlejemskiej nie muszac niczym Marta martwic sie i zabiegac o tak wiele.

Juz od kilku dni mamy choinke, ktora napelnia salon pieknym, lesnym zapachem. Balam sie czy wytrzyma do Swiat przy tak wielkim zainteresowaniu Anabel, ale zupelnie nieslusznie. Oczywiscie dla niej to zupelne dziwo wiec nie opuszczala nas na krok przy stawianiu i dekorowaniu drzewka, pomagala wieszac bombki, z tym, ze gdy nie bylo juz co zawieszac zaczela sciagac i zdesperowana balam sie, ze bede musiala calymi dniami odganiac ja od choinki, ale Anabel rozumie juz duzo wiecej niz sie spodziewalam. Powiedzialam jej, ze nie wolno sciagac bombek ale moze nimi poruszac “ding, ding” jak dzwoneczkami, i zadzialalo.

 

 

 

 

Dzis czekala nas na poczcie niezwykle mila niespodzianka. Odebralysmy bowiem paczuszke od cioci Gosi , Ani iTomka. Anabel otrzymala piekne puzle ze zwierzetkami wiec praktycznie cale popoludnie mialam ja z glowy. Wzruszylam sie bardzo, poniewaz byla tam tez ksiazka dla mnie. W tym roku nie dajemy sobie z Misim niczego poniewaz czeka nas teraz wiele wydatkow w zwiazku z wyjazdem na Wegry, wiec zupelnie nie spodziewalam sie jakiegokolwiek prezentu, a tu tymczasem dostalam “Gulasz z turula” Krzysztofa Vargi. A musicie wiedziec, ze ksiazka to najlepszy prezent jaki mozna mi podarowac. Kazda przeciez jest jak podroz lub odkrycie. Absolutnie ekscytujaca. Poza tym jest o Wegrzech a im blizej mojej tam przeprowadzki, tym chetniej chlone kazda informacje o tym kraju.Kosztowalo mnie wiec wieeele samozaparcia by odlozyc ja na pozniej, ale czekalo na mnie pieczenie.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s