Piata rano

Jest 5.38 rano a ja od godziny nie spie. Zostalam doslownie wykopana z lozka przez Anabel. Ale nie ma tego zlego- przynajmniej nadrobie blogowe zaleglosci 🙂

Swieta spedzone na slodkim calorodzinnym lenistwie i koledowaniu juz niestety za nami i czas powrocic do codziennosci, czyli pakowania ciag dalszy. Doliczylam sie 33 pudelek a to jeszcze nie koniec. Misiego ogarnal szal sprzedawania. Po sukcesach z gazowym grzejnikiem i skrzypcami, zabiera sie za lodowke, podczas gdy ja oddaje sie blogim marzeniom na przyszly rok. I jak dotad cala ta przeprowadzkowa nerwowka nie zdolala sciagnac mnie na ziemie. Lubie sobie wyobrazac jak spacerujemy po Szemes, bawimy  sie w sniegu z Anabel, jezdzimy na wycieczki do lasu,urzadzamy pikniki, jak gotuje wegierskie pysznosci, biegam nad Balatonem, caly czas jest piekna pogoda a naokolo same przyjazne, usmiechniete twarze i jest po prostu sielankowo 😀

Musze wam jeszcze opowiedziec o dosc niezwyklej znajomosci, ktora udalo mi sie nawiazac. Otoz ktos przez pomylke wyslal mi smsa z szowinistycznym kawalem adresujac mnie Tim. Kawal byl dosc zabawny wiec pokusilam sie odpisac i sprostowac pomylke. Pozniej ow ktos znow napisal i tak zaczal sie moj smsowy “romans”. Misi smieje sie, ze dopoki jest smsowy to mu zupelnie nie przeszkadza i tak dostaje okolo 10smsow dziennie od mezczyzny, ktorego imienia nie znam wiec w zwiazku z pewnym feministycznym tym razem kawalem nazywam Citroen. Przypomina mi to troszke “Samotnosc w sieci” tyle, ze bez romantycznego watku. Mnie bawi jego meski punkt widzenia, jego smiesza moje kobiece riposty. Jest to dla mnie o tyle atrakcyjne, ze moje zycie towarzyskie od 16 miesiecy ogranicza sie do codziennych zakupow i kawy raz na tydzien ze znajomymi. Probowalam sie doliczyc moich wyjsc w tym czasie i podsumowanie wyglada mniej wiecej tak: pubow-0, restauracji-1 (nie liczac pobytu w Pradze), kino-2. I tu sie lista wlasciwie zamyka. Mam wiec tym wieksze oczekiwania wobec 2011 roku.

Leave a Reply

