Noworoczne postanowienia- marzenia

Minal rok 2010 a wraz z nim wiele planow i marzen, spelnionych i nie spelnionych. Swieta minely na slodkim leniuchowaniu, zabawie i spacerkach a Sylwester rownie spokojnie, cala trojka w domku, bez szampana i fajerwerkow ale z tokajem i mnostwem malenkich caluskow 😉

Rok 2011 zaczyna sie ekscytacja ze zblizajacej sie przeprowadzki. Doliczylam sie juz 33 pudelek a jeszcze komputer, gitara i zabawki. Te ostatnie zajma zapewne najwiecej 🙂 Pomimo, ze Anabel dostala od nas jedynie maly dzieciecy laptopik, ktory mial byc prezentem zarowno dla niej jak i dla nas(liczylismy na kilka chwil spokoju), to jednak otrzymala jeszcze cale mnostwo prezentow : od cioci Ani, cioci Betti i wujka Misiego oraz od cioci Asi i wujka Adama. Sa to same edukacyjne zabawki, z czego sie bardzo ciesze i dziekujemy najserdeczniej, tylko jak my to wszystko spakujemy? Taki maly ludzik a ma najwiecej rzeczy z calej naszej trojki 🙂

Wobec faktu nastania nowego roku, wypada postawic sobie jakies swieze cele, postanowienia. Mam juz cala liste choc zapewne bedzie rosnac z miesiaca na miesiac:

1. nauczyc sie wegierskiego choc w stopniu komunikatywnym
2. nauczyc sie kuchni wegierskiej-z podkresleniem deserow!
3. zaczac studia
4. zrobic wreszcie scrapbook z najwazniejszymi zdarzeniami w historii naszej rodzinki
5. schudnac choc troszeczke- niezbyt oryginalnie 🙂
6. zobaczyc Transylwanie
7. przeczytac przynajmniej 15 ksiazek
8. zrobic prawo jazdy
9. nauczyc Anabel pierwszej modlitwy, pierwszych liczb i liter
10. choc raz pojsc do teatru lub opery- och jak ja za tym tesknie 😦
11. miec w kuchni zawsze sloiczek pelen ciasteczek wlasnej roboty

To chyba najbardziej podstawowe- ciekawe ile z tego uda mi sie zrealizowac. Mam nadzieje, ze wiekszosc. Zaczelam juz uczyc sie wegierskiego “Ojcze nasz”. Na moja prosbe Misi odnalazl w internecie dla mnie tekst calej mszy po wegiersku. Ludzie, jak ja to wymowie?!
Sciagnelam sobie takze (mania sciagania i chomikowania jeszcze mi nie przeszla 😀 ) przewodnik po Wegrzech. Tyle do zobaczenia.

Wrzuce tylko dla porownania zdjecia Belli z tego i poprzedniego roku. Nareszcie udalo mi sie spiac jej wloski. Zwykle sciaga wszystkie spinki, a nie chce obcinac jej grzywki, bo pamietam jak ja nienawidzilam swojej.

 

Leave a Reply

