Niedokonczone zdania o mnie

I was invited by Magda to take a part in some blog game, where you have to finish sentences about yourself so this post will be all in polish. Sorry 🙂

Magda zaprosila mnie do wziecia udzialu w blogowej zabawie, gdzie nalezy dokonczyc zdania. Zajelo mi to dosc dlugo ale juz jest:

– Nie wiecie, że czasami bywam… w poetyckim nastroju i pisze wiersze

– Straszliwie boję się… pajakow z duzymi brzuchami, huku pekajacych balonow, wampirow (chocby tylko tych energetycznych 🙂 ) i publicznych wystapien

– Mam obsesję na punkcie… staroci

– Nie wytrzymam bez…/ wszystko wytrzymam 🙂

– Mogłabym mieć nawet 1000… ksiazek kucharskich

– Ślub na pewno wezmę zanim skończę… no mam nadzieje, ze juz ich wiecej nie wezme ;-D

– Oczy ze zdziwienia mi wychodzą gdy… /na widok irlandzkich nastolatek w rażącym różu lub zieleni

– Najgorsza rzecz na świecie to… bezradnosc

– Nienawidzę… ignorancji, bialego sera i perfum o slodkim zapachu

– Zakupy są dla mnie… przyjemnym obowiazkiem

– Zdarza mi się… snic na jawie i robic przy tym dziwne miny

– Zawsze muszę mieć…  marzenie, ktore zmobilizuje mnie do wstania z lozka

– Płaczę przy… Nokturnie 20 w C sharp minor Chopina

– Nie lubię kiedy ktoś… probuje cos na mnie wymusic

– Nigdy… nie mowie nigdy 🙂

– Jestem typem… dosc typowym 😀

– Przepadam za… samotnymi spacerami w deszczu jesienia

– Bardzo się tego wstydzę ale … za bardzo sie wstydze ;-D

– Gdy patrzę w lustro to …  mysle “a co tam”

– Czasem się zastanawiam, co by było gdyby… gdybym byla mezczyzna 🙂 

Uff, nie bylo tak strasznie 😉

Leave a Reply

