Women’s day!

“A ze Pan Bóg ja stworzył, a szatan opętał,
Jest wiec odtąd na wieki i grzeszna, i święta,
Zdradliwa i wierna, i dobra i zła,
I rozkosz i rozpacz, i uśmiech i łza…
I anioł i demon, i upiór i cud,
I szczyt nad chmurami, i przepaść bez dna.
Początek i koniec – kobieta – to ja.”

Tuwim

Misi dressed up fast today and rushed out. When girls asked him where he was going he said: “To get flowers for mommy”. Well, the man knows how to surprise a woman 😀

Girls also got flowers and they were soooo happy. Rosie hugged her bouquet so strong that I thought she’d squeeze all juioces out of it 🙂

So all women of the world- have a beautiful day!

Misi ubral sie dzis rano pospiesznie by jak najszybciej wyskoczyc z domu a gdy dziewczynki zapytaly gdzie idzie, odpowiedzial, ze po kwiaty dla mamy. No nie ma jak niespodzianka 😀 . 

Dziewczynki takze zostaly obdarowane i byly takie uradowane. Rosie tulila kwiaty tak bardzo, ze myslalam, ze wszystkie soki z nich wycisnie 🙂

Pieknego dnia kobiety!

Image

Image\

Today, also, we said goodbye to our first couchsurfing guest. I created a profile there months ago but Misi was very sceptical about hosting complete strangers. This time, though, it was a young polish student who reguested stay. For those uninitiated, couchsurfing is an online comunity of people from all around the world who are willing to host strangers for free or who are looking for a free place to stay while travelling. But the whole idea is much wider because it’s all about staying with people who live in a place you want to visit so that you can gain profound knowledge of the place and the coulture of natives. Besides, thanks to couchsurfing, you get to meet interesting, open-minded people from different parts of the world.

Unfortunately, most of my friends still think it’s crazy and dangerous, butI think it’s fantastic. It’s just wonderful to know that in this materialistic world there are so many people ready to selflessly accommodate you, show you around and spend time with you.

Takze dzis pozegnalysmy naszego pierwszego goscia z couchserfing . Profil stworzylam tam juz kilka miesiecy temu ale Misi byl bardzo sceptyczny wobec idei goszczenia zupelnie nieznanych ludzi. Tym razem jednak chodzilo o mlodziutka studentke z Polski, ktora przyjechala zwiedzac Irlandie. Dla niewtajemniczonych, couchsurfing to internetowa spolecznosc zrzeszajaca ludzi na calym swiecie, ktorzy poszukuja darmowego noclegu i go oferuja; tak najprosciej. Idea jest jednak duzo szersza poniewaz chodzi  o to by podrozujac zamieszkac z mieszkancami zwiedzanego regionu, co pozwoli na doglebniejsze jego poznanie, przez wspolne zwiedzanie, posilki itd. Poza tym, dzieki couchsurfing, poznajemy ludzi z innych krajow, kontynentow, kultur co poszerza nasze horyzonty.

Niestety nadal wielu moich znajomych uwaza to za szalenstwo i ryzyko, ja jednak mysle, ze to swietna sprawa. Cudownie wiedziec, ze w tym badz co badz materialistycznym swiecie jest tak wielu ludzi gotowych zupelnie bezinteresownie Cie przenocowac i oprowadzic po ciekawych miejscach. Wprawdzie jako rodzice malych dzieci i pracujacy ludzie nie mielismy mozliwosci zabrac naszego goscia nigdzie, moglismy tylko sluzyc informacja i wskazowkami ale mam nadzieje, ze spedzila u nas milo czas. Mam tez nadzieje, ze to dopiero poczatek couchsurfingowej przygody.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s