Cratloe

SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Nie bylo mnie tu cale piec miesiecy. Zaczelo sie od tego, ze zbuntowala sie wiekszosc naszych elektronicznych urzadzen. Z okazji swiatecznych wyprzedazy, wymienilismy telewizor i komputer ale aparat fotograficzny musial poczekac. A bez aparatu, stracilam motywacje do blogowania. I tak czas mijal, a z czasem coraz trudniej bylo wrocic. Teraz jestem z powrotem, z naprawionym aparatem i mnostwem historii.

Nie bede opowiadac wam o ostatnich miesiacach bo nie jestem w stanie tego nadrobic. W kazdym razie, byl to czas odwiedzin rodziny z Polski i urodzinowych imprez.

A w tym tygodniu, poczulismy prawdziwa wiosne choc oficjalnie wiosna w Irlandii trwa juz od poczatku lutego. Ktos kiedys rzucil nazwa Cratloe wiec wybralismy sie na wycieczke. Nadal nie moge wyjsc z zadziwienia, ze to piekne miejsce znajduje sie tylko 10min samochodem od nas a ja do tej pory go nie odkrylam. Zawsze powtarzam jak tesknie za wsia, gorami i lasem, bo ja miastowym stworzenie stanowczo nie jestem. Najchetniej zamieszkalabym w jakiejs wsi na koncu swiata, z wielkim ogrodem, sadem, kurnikiem nawet 🙂 . Cratloe wiec staje sie teraz dla mnie oficjalna ladowarka zyciowych baterii. Pieknie, cicho, zielono. Czego wiecej?

SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SAMSUNG DIGITAL CAMERA
Leave a Reply

